«Народний художній колектив» ансамбль народного танцю «Світанок»

Демич Тетяна Іванівна,

керівник народного ансамблю народного танцю «Світанок»

на даній посаді з 2000 року, освіта – неповна вища,

Сумське училище культури (1994),

спеціальність «Культурно-освітня робота і самодіяльна творчість»

Відмінник освіти України

Демич Олег Володимирович,

керівник народного ансамблю народного танцю «Світанок»

на даній посаді з 2020 року, освіта – неповна вища,

Сумське училище культури (1994),

спеціальність «Культурно-освітня робота і самодіяльна творчість»

Відмінник освіти України

Народний танець – це перлина душі, його аудиторія безмежна. Його рухи, малюнки та сюжети доступні для глядачів будь-якого віку.

Професійне кредо педагогів: «Немає неталановитих дітей. Талант є у кожного – його потрібно вчасно помітити і розвивати».

За роки роботи у колективі склалася система, яка спрямована на розвиток творчої особистості засобами хореографічного мистецтва. З цією метою педагоги навчають своїх вихованців основ загальної хореографічної підготовки і намагаються розвивати їхні творчі здібності та вміння виражати їх за допомогою хореографії.

          Основними завданнями своєї роботи з вихованцями педагоги вважають:

  • розвивати вольові якості: наполегливість, цілеспрямованість, дисциплінованість;
  • виховувати національну самовідданість і патріотичні почуття;
  • сприяти розвитку естетичного смаку та емоційних проявів дитини, виховувати позитивні норми поведінки та спілкування;
  • допомагати дітям пізнати красу і силу свого тіла, розвиватися фізично, оволодівати професійними навичками танцівника в сполученні з музикою, з народним фольклором та сприяти творчому розвитку своїх вихованців;
  • пошук нових методів виховання підростаючого покоління, які базуються на нетрадиційних підходах до гармонійно розвитку дитини, як основи подальшого удосконалення особистості;
  • орієнтація на розвиток духовності, самореалізації, самовираження і формування світовідчуття, які необхідні у подальшому житті.

У колективі приділяється велика увага набору учасників та організаційним питанням роботи з ними.

Робота з вихованцями розпочинається з вивчення індивідуальних особливостей кожного. Педагогів цікавить не лише навчання у колективі і ставлення до нього, а і рівень вихованості вихованців, його ставлення до людей, батьків, друзів до самого себе. Це допомагає сформувати дитячий колектив і спланувати навчальну та виховну роботу, враховуючи потреби вихованців. До складу хореографічного колективу входять діти різних вікових груп, тому приділяється велика увага згуртуванню вихованців колективу, створенню в ньому позитивного морально-психологічного клімату.

Педагоги постійно намагаються знаходити такі методи та форми роботи, які б викликали у дітей живий інтерес до виконання завдання, до творчої праці. Процес навчання дітей в гуртках має відбуватися на фоні позитивного емоційного настрою, в психологічно комфортних, ситуативно адекватних для дітей умовах.

Велику увагу приділяється вивченню українського народного танцю та трансформації його для дитячої хореографії. Ці постановки цікаві оригінальністю сюжетів, колоритом народного костюму. Є в репертуарі колективу і жартівливі танці, які із захопленням сприймає глядач і з великим задоволенням виконують самі учасники. Робота над номером не припиняється після його появи на сцені. З часом танець відшліфовується та збагачується новими деталями.

Педагоги дуже люблять народний танець і намагаються прививати цю любов і повагу своїм вихованцям. На перше місце ставиться розвиток у юних танцюристів емоційності та артистичності, а вже далі роботу над технікою виконання.