Демич Тетяна Іванівна,
керівник народного ансамблю народного танцю «Світанок»
на даній посаді з 2000 року, освіта – неповна вища,
Сумське училище культури (1994),
спеціальність «Культурно-освітня робота і самодіяльна творчість»
Відмінник освіти України
Демич Олег Володимирович,
керівник народного ансамблю народного танцю «Світанок»
на даній посаді з 2020 року, освіта – неповна вища,
Сумське училище культури (1994),
спеціальність «Культурно-освітня робота і самодіяльна творчість»
Відмінник освіти України
Народний танець – це перлина душі, його аудиторія безмежна. Його рухи, малюнки та сюжети доступні для глядачів будь-якого віку.
Професійне кредо педагогів: «Немає неталановитих дітей. Талант є у кожного – його потрібно вчасно помітити і розвивати».
За роки роботи у колективі склалася система, яка спрямована на розвиток творчої особистості засобами хореографічного мистецтва. З цією метою педагоги навчають своїх вихованців основ загальної хореографічної підготовки і намагаються розвивати їхні творчі здібності та вміння виражати їх за допомогою хореографії.
Основними завданнями своєї роботи з вихованцями педагоги вважають:
У колективі приділяється велика увага набору учасників та організаційним питанням роботи з ними.
Робота з вихованцями розпочинається з вивчення індивідуальних особливостей кожного. Педагогів цікавить не лише навчання у колективі і ставлення до нього, а і рівень вихованості вихованців, його ставлення до людей, батьків, друзів до самого себе. Це допомагає сформувати дитячий колектив і спланувати навчальну та виховну роботу, враховуючи потреби вихованців. До складу хореографічного колективу входять діти різних вікових груп, тому приділяється велика увага згуртуванню вихованців колективу, створенню в ньому позитивного морально-психологічного клімату.
Педагоги постійно намагаються знаходити такі методи та форми роботи, які б викликали у дітей живий інтерес до виконання завдання, до творчої праці. Процес навчання дітей в гуртках має відбуватися на фоні позитивного емоційного настрою, в психологічно комфортних, ситуативно адекватних для дітей умовах.
Велику увагу приділяється вивченню українського народного танцю та трансформації його для дитячої хореографії. Ці постановки цікаві оригінальністю сюжетів, колоритом народного костюму. Є в репертуарі колективу і жартівливі танці, які із захопленням сприймає глядач і з великим задоволенням виконують самі учасники. Робота над номером не припиняється після його появи на сцені. З часом танець відшліфовується та збагачується новими деталями.
Педагоги дуже люблять народний танець і намагаються прививати цю любов і повагу своїм вихованцям. На перше місце ставиться розвиток у юних танцюристів емоційності та артистичності, а вже далі роботу над технікою виконання.
Ця інформація в цілях безпеки тимчасово недоступна.
Геолокація в цілях безпеки тимчасово недоступна.