Про нас

Шосткинський міський Центр естетичного виховання був створений в 1992 році на базі Палацу піонерів та школярів в результаті реформування системи позашкільної освіти міста. 

ЦЕВ – багатопрофільний заклад позашкільної освіти, основним напрямком діяльності якого є художньо-естетичний, що передбачає залучення вихованців, учнів і слухачів до активної діяльності з вивчення вітчизняної і світової культури і мистецтва, оволодіння практичними уміннями та навичками у різних видах мистецтва, організацію їх змістовного дозвілля. Згідно структури ЦЕВ педагогічний колектив організовує освітній процес за декоративно-ужитковим напрямком, музично-художнім, соціо-гуманітарним, НТУ МАН, школи раннього розвитку дитини «Джерельце». 

Головними завданнями Центру естетичного виховання є: 

·                 реалізація державної політики в сфері позашкільної освіти засобами культури і мистецтва; 

·                 надання методичної допомоги навчальним закладам системи загальної середньої освіти з питань упровадження форм і методів художньо-естетичної роботи з учнівською молоддю в практику навчально-виховної діяльності; 

·                 створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб дитини та підлітків у позашкільній освіті, організації їх оздоровлення, дозвілля і відпочинку; 

·                 виявлення, розвиток і підтримка юних талантів і обдарувань, стимулювання творчого самовдосконалення дітей і юнацтва, розвиток дослідницької діяльності вихованців, учнів і слухачів у різних видах мистецтв; 

·                 формування у дітей та юнацтва національної свідомості, активної громадянської позиції, прагнення до здорового способу життя; 

·                 задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до особистих інтересів і здібностей; 

·                 просвітницька діяльність. 

В Центрі естетичного виховання працює 50 педагогічних працівників (39 основних та 11 сумісників), з них:  5 мають незакінчену вищу освіту, 34 педагоги мають вищу педагогічну освіту, з них: 9 педагогів мають освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр»: В.В. Кисельов, В.П. Кисельов, М. Барсукова, Я. Трет’як, Г. Приходько, М. Буйницька, Л. Люліна, О. Акуленко, К. Грибачова, А. Семіряжко. З 39 педагогів: 2 заслужених працівника культури (Л. Маковець, Т. Стегайло), 3 заслужені діячі естрадного мистецтва (І. Легейда, Т. Стегайло, В. Кисельов), 1 заслужений діяч мистецтв (І. Домащенко), 1- кавалер ордена княгині Ольги ІІІ ступеню (Л. Маковець), 2 заслужені працівника освіти (В. Тихоновська, В. Тихоновський), 2 члена Спілки народних майстрів України (С. Романцов, Н. Симоненко), 7 відмінників освіти України (І. Легейда, І. Паніматченко, Т. Стегайло, С. Романцов, В. Тихоновська, В. Тихоновський, В. Кисельов), 2 керівника гуртка-методист (С. Романцов, Л. Ашмарина), 4 нагороджені грамотою Верховної Ради України (Л. Маковець, І. Домащенко, Т. Михайличенко, С. Разломова).

 

Актуальним напрямом роботи Центру естетичного виховання залишається пошук, розвиток і підтримка обдарованої учнівської молоді, формування майбутньої наукової та професійної еліти країни. Відтак зростає потреба в допрофесійній профільній роботі та вдосконаленні координації роботи наукових товариств учнів. 

Важливим елементом у діяльності ЦЕВ є співпраця з батьками, залучення їх до організації навчально-виховної та дозвілевої роботи з дітьми. 

Пріоритетні напрями діяльності Центру естетичного виховання: 

·                 модернізація змісту позашкільної освіти, забезпечення якості надання освітніх послуг шляхом впровадження сучасних організаційно-педагогічних технологій; 

·                 створення ефективної системи моніторингу якості і результативності освітньої, організаційно-масової, інформаційно-методичної діяльності закладу; 

·                 забезпечення максимального охоплення дітей та учнівської молоді шляхом розширення мережі і профілів гуртків і творчих обєднань, запровадження клубних форм роботи, студій з метою забезпечення права дітей і підлітків на здобуття якісної позашкільної освіти; 

·                 зміцнення матеріально-технічної бази закладу шляхом поліпшення ресурсного забезпечення, комп’ютеризації за рахунок збільшення позабюджетних надходжень; 

·                 вивчення та впровадження кращого досвіду роботи педагогічних колективів щодо оптимізації навчально-виховної роботи з дітьми в позаурочний час; 

·                 розроблення новітніх методик науково-дослідницької роботи з обдарованою учнівською молоддю; 

·                 забезпечення доступності освітніх послуг для дітей вразливих категорій і дітей з особливими потребами;

·                 налагодження партнерських зв’язків з державними закладами і громадськими організаціями в реалізації освітніх програм і проєктів.

З  метою подальшого вдосконалення і підвищення ефективності освітнього процесу визначено  завдання на 2023-2024 навчальний рік:

·                 організація освітнього процесу в навчальних закладах на компетентнісно орієнтованих засадах з використанням сучасних освітніх технологій, зосередження уваги на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації вихованців закладу;

·                 вибір закладом освіти освітньої програми, формування безпечного освітнього середовища для забезпечення  навчальних потреб дітей;

·                 побудова пізнавального процесу, спрямованого на створення індивідуальної траєкторії розвитку кожної особистості;

·                 створення умов для особистісно-орієнтованого навчання, ефективної індивідуалізації й диференціації навчального процесу, організації проектно- дослідницької дільності дітей, розвитку їх самостійності;

·                 спрямування діяльності психологічної служби на сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу , організацію такого соціально-психологічного супроводу освітнього процесу, за якого всі його учасники: вихованці, учні, педагогічні працівники зможуть якісно й по-новому розкрити свій освітній потенціал;

·                 формування в учнів системи загальнолюдських цінностей-морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), виховання у здобувачів освіти відповідальності за себе, за добробут нашої країни;

·                 забезпечення безпечних та нешкідливих умов здобуття освіти, формування у дітей здорового способу життя;

·                 удосконалення   системи  роботи з обдарованими учнями у позашкільних закладах міста;

·                 зростання професійної компетентності педагогічних працівників, відповідальності за результати освітньої діяльності, оволодіння педагогами сучасними освітніми технологіями;

·               підвищення якості позашкільної освіти шляхом вивчення потреб вихованців і розробки стратегії розвитку послуг, оновлення програм та розширення напрямів гуртків, в тому числі заміни непотрібних традиційних напрямів сучасними;

·    розвиток STEM-освіти: упровадження в освітній процес проєктної діяльності, цифрових технологій, проблемного навчання, залучення здобувачів освіти до дослідництва та винахідництва.

Умови вступу до гуртків Центру естетичного виховання Шосткинської міської ради

Шановні батьки (особи, що їх замінюють),  набір дітей до гуртків ЦЕВ розпочинається щорічно з 01.09.

Для вступу до гуртка Центру естетичного виховання необхідно:

·                 подати заяву про вступ;

·                 надати копію свідоцтва про народження дитини;

·                 довідку про стан здоровя дитини  

Прийом дітей до будь-яких гуртків проводиться на безконкурсній основі.

Навчання проводиться безкоштовно. Мова освітнього процесу – українська.