Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСуббота, 24.07.2021, 06:11

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 581
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися

"ШАРМ"

                                                                                   
 

Домащенко Ірина Вікторівна,                                   Хохол Олена Анатоліївна

керівник народної студії                                                              керівник народної студії

  сучасного танцю «Шарм»,                                                          сучасного танцю «Шарм»,

          на даній посаді з 2007 року, освіта – вища,                      на даній посаді з 2011 року, освіта – неповна вища,

         Київський інститут культури (1990р.),                             Сумське вище училище мистецтв і культури

спеціальність «Керівник самодіяльного                                        ім. Д.С. Бортнянського (2006 р.),

      хореографічного колективу»                                                     спеціальність «Хореографія»

                                                                                                                            

 

 

 

Домащенко Ірина Вікторівна в 1990 році створила хореографічну студію сучасного танцю «Шарм». В 1995 році колективу було присвоєно почесне звання «Зразковий художній колектив», а у 2012 році – «Народний художній колектив».

Метою діяльності студії стало створення танцювального колективу високого виконавського рівня.

Основні завдання студії дати вихованцям повний обєм знань, умінь та навичок з хореографії, необхідних для подальшої практичної діяльності, виховувати естетичний смак, та високі моральні якості.

Протягом навчання в студії учні відвідують заняття основних навчальних курсів:

1. Хореографія

2. Класичний танець

3. Акробатика

Основним завданням курсу «Хореографія» є засвоєння вихованцями необхідних знань, умінь та навичок з народно – сценічного та сучасного танців, оволодіння практичними виконавськими уміннями і навичками, розвиток музичного слуху, координація рухів та естетичного смаку.

Навчальний процес курсу організовано в трьох рівнях: початковому, основному та вищому.

Курс «Класичний танець» - ставить за мету вивчення вихованцями основних рухів класичного танцю та опанування технікою їх виконання. Це допомагає їм найбільш яскраво виявити майбутній хореографічний образ. Екзерсис класичного танцю виховує правильну поставу корпусу, м’якість рухів та виразність музичної композиції.

Курс розрахований на 7 років навчання в 3 рівнях, відповідно до вікових, індивідуальних та психофізіологічних особливостей учнів та їх практичної підготовки.

Велика увага приділяється курсу акробатика, що дає можливість кожному вихованцю покращити свій музично-ритмічний та спортивний рівень виконавської майстерності.

Репертуар студії складається з великої кількості сценічних номерів, які включають акробатичні елементи та трюки. Курс акробатики розрахований на 7 років навчання в 3 рівнях.

Навчальний процес в студії включає наявність підготовчої студії, що дає можливість педагогам вже з дошкільного можливість педагогам вже з дошкільного віку готувати дітей до майбутньої допрофесійної підготовки та концертної діяльності хореографічного колективу. Заняття проводяться в ігровій доступній для дітей цього віку «Какао-какао», «Ручка правая вперед», «Курчата».

Переходячи в початковий рівень діти починають оволодівати азами класичного, народного, сценічного та сучасного танців, відвідують заняття з акробатики. Репертуар цього віку ускладняється. Переважають сюжетні хореографічні картинки «Вовк, коза та дружня сім’я», «Білосніжка, та 7 гномів», «Кіт Леопольд та миші» та інші., які виховують у дітей колективізм, музикальність, образність, художній смак та любов до хореографічного мистецтва.

На основному рівні діти більш свідомо та з великою відповідальністю ставляться до відвідування занять всіх курсів в студії, відображення сценічного образу та взагалі сценічного композицій, приймають участь в розробці танцювальних номерів та сценічних костюмів.

Вищий рівень є завершуючим в початковій професійній підготовці майбутніх випускників студії.

Високий рівень виконавської майстерності, створення власних хореографічних мініатюр, композицій, яскравим втіленням сценічних образів, взаємодопомога один одному, підтримка в складних ситуаціях та радість за перемоги в різноманітних обласних, Всеукраїнських, Міжнародних конкурсах – ось головні риси характеру, які педагоги намагаються виховувати у вихованців вищого рівня. Для вихованців цього рівня – є головним навантаження в організації та участі в концертної діяльності. Саме на них покладається пропаганда мистецтва хореографії та демонстрація рівня виконавської майстерності нашого колективу, в місті, в області, в Україні та за її межами.

В своїй роботі педагоги застосовують різноманітні типи занять: заняття – міркування над майбутнім музичним твором; заняття – презентація власних номерів учнями випускниками студії заняття – свято.

В студії створена сприятлива атмосфера для розкриття творчих можливостей дітей та підлітків, їх подальшого навчання в вищих навчальних закладах України. Сьогодні успішно продовжують своє навчання за обраним фахом:

Олександр Шелопаєв – соліст ансамблю пісні та танцю Київського воєнного округу, Тетяна Задко – керівник дитячого хореографічного колективу «Країна танців» спеціалізованої школи № 274 (м. Київ), Євгенія Павленко – хореограф дитячого клубу «Пізнайко» (м. Київ), Єлизавета Тимошик та Альона Савченко працюють вчителями хореографії в спеціалізованої школи № 29 (м. Суми), Ольга Щербач – керівник дитячого хореографічного колективу «Капітошка» ЦКіД (м. Шостка), Яна Третяк – викладач хореографії в народному ансамблі народного танцю «Джерельце» (м. Шостка), Олег Демич – керівник народного хореографічного ансамблю «Світанок» (м. Шостка), Дмитро Гой – працює артистом балету в «Дісней – ленті» (Китай).

Як керівник дитячої хореографічної студії постійно працюю над підвищенням свого професійного фахового та методичного рівня. В цьому році проходила курси підвищення кваліфікації, опрацювала методичну літературу та підготовила випускну курсову роботу на тему: «Особливості роботи педагога хореографічного колективу з дітьми молодшого шкільного віку», опрацьовую спеціальну літературу, обмінююся досвідом роботи з колегами, від’їжджаю в м.Київ на концерти хореографічних колективів ансамблю «Вірського» , балету «Тодес», Козачого кубанського хору та балетні вистави.

Пошук
Календар
«  Июль 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2021