Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВторник, 19.03.2024, 10:13

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 607
Онлайн реєстрація
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися

"СЮРПРИЗ"

                                                                                                          
 
керівники народного хореографічного ансамблю «Сюрприз», 
на даній посаді з 1997 року
 
                          Тихоновська Віра Георгіївна,                                                     Тихоновський Василь Костянтинович
 
                                               освіта – вища,                                                                                                              освіта – вища,
 
                          Кемеровський інститут культури (1976р.)                                                                Челябінський інститут культури (1981р.)
                          спеціальність Хореограф-балетмейстер»                                                                     спеціальність «Режисер-хореограф»
 
 

Що таке танець? Звідки його витоки? Як оволодіти цим мистецтвом? Дивлячись по телевізору будь-який народний чи естрадний танець кожен задає собі питання, як оволодіти уміннями та навичками для його майстерного виконання.

Ще в стародавні часи танець був першою мовою, рухами якого передавали всі новини, почуття. Танець – це багатство для успішного художнього та морального виховання, який поєднує в собі   емоційний стан виконавця та глядача, танець виховує естетичний та художні смаки, любов до прекрасного.

Танець є одним з найулюбленіших і доступних видів мистецтва, особливо для дітей. Він вчить їх красі та виразності рухів, сприяє розвитку особистості. Систематичне засвоєння невичерпних багатств народної хореографії, збереження і розвиток кращих традицій – вже є достатнім, щоб стверджувати велике художньо – естетичне значення народного танцю.

Заняття хореографією розвивають мислення і фантазію, вчать бачити, розуміти і створювати прекрасне, виховують пластичну культуру, культуру руху, знайомлять вихованців з найважливішими музично – хореографічними явищами мистецтва загалом. Передбачені групові та індивідуальні заняття, варіативність методів і форм навчання. Це допомагає педагогам творчо враховувати конкретні умови, інтереси й запити дітей, їхню фізичну підготовленість. Педагогами застосовуються інтерактивні методи навчання та особистісно орієнтований підхід.

В сучасних умовах навчання і виховання підростаючого покоління педагоги колективу постійно займаються саморозвитком та використовують новітні педагогічні технології, орієнтовані на досягнення запланованих освітніх результатів, проектують навчальний процес у сучасному освітньому інформаційному середовищі, використовують дидактичні засоби ІКТ (за необхідності колектив працює у дистанційному режимі).

Для оволодіння мистецтвом хореографії  кожен бажаючий повинен мати певні здібності: виворотність ніг, підйом, танцювальний крок, гнучкість стану, пружність, почуття ритму.

Діти в колективі займаються в чотирьох рівнях: підготовчому, початковому, основному, вищому. На підготовчому рівні діти займаються один рік. Це важливий та відповідальний період  на якому керівником ставляться завдання: розвиток у дітей хореографічних здібностей, вміння слухати, розвиток фізичних даних, розвиток уваги та вміння орієнтуватися у просторі, все це необхідно для подальшого засвоєння знань, умінь і навичок програми.

На підготовчому рівні відбувається відбір здібних учнів, які  на далі спроможні займатися хореографією.  На цьому етапі перед педагогом стоїть дуже відповідальна задача бути самому професіоналом, щоб менше допускати помилок в навчанні та вихованні майбутніх виконавців і хореографів. Заняття проводяться в  ігровій формі, їх тривалість 35 хвилин, кількість вихованців не більше 20 чоловік.

Заняття проводяться на середині зали (до станка  дітей допускають тільки для розучування складних елементів та для постанови корпусу) у вигляді танцювальних ігор на розвиток уяви та пластики. Діти відображають рухи та поведінку тварин: ведмедя, лисиці, зайця, білки, вовка та інших, а також рослин: листочок, дерево, травичку, а також довкілля.

Велика увага приділяється заняттям на підлозі (в партері). Сидячі чи лежачі на підлозі зменшується навантаження на хребет, що дозволяє збільшувати навантаження на м’язи, які необхідні для виконання танцювальних рухів. Ці вправи розвивають гнучкість в хребті та дозволяють виконувати розтяжки. Для досягнення цієї мети діти виконують етюди для розвитку уяви: «Жабенята», «На лісовій галявині», «Я на сонечку лежу» та інші.

Всі ці вправи дозволяють на підготовчому рівні навчання розвивати у вихованців правильну осанку. Збільшення навантаження дозволяє зміцнити м’язи та зв’язки, щоб в подальшому вихованці могли виконувати елементи класичної та народної хореографії. За цей час у них зміцнюється вестибулярний апарат, вони вміють орієнтуватися в залі, розуміють поняття: лінія, шеренга, ряд, діагональ, коло, півколо та інші. Також навчаються спілкуватися один з одним, розуміють поняття колектив, дисципліна, взаємодопомога. А головне починають розуміти, що танок - це прекрасний вид мистецтва. Основні завдання для педагога – виховати у вихованців уміння слухати, сприймати, оцінювати музику, уміти створювати прості музично – танцювальні образи.

Під час проведення занять для вихованців основного рівня навчання приділяється увага на розвиток сили ніг за допомогою вивчення нових рухів екзерсису, введення екзерсису в різних позиціях, стрибків на середині зали, обертів для дівчат та трюків для хлопчиків, розвиток танцювальної та акторської майстерності.

Для вихованців вищого рівня є удосконалення знань теоретичних та практичних навичок, засвоєння хореографічної лексики, рухів класичного та народного танцю, виконання хореографічних елементів і етюдів, ознайомлення з хореографією України та інших народів світу.

Обов’язковою формою навчальної роботи з хореографії є звіти, які плануються  як у формі відкритих занять у групах, так і звітних концертів усього ансамблю, що відбувається, в основному, у кінці навчального року. Ще однією формою звітності стали виступи вихованців колективу на конкурсах та концертах дистанційно. На відкриті заняття запрошуються батьки дітей, педагоги ансамблю та інші викладачі ЦЕВ, представники адміністрації. Після показу проходить методичне обговорення заняття, дається оцінка роботи педагога – хореографа, акомпаніатора, визначаються кандидатури учасників, які будуть переведені до наступної групи.

В кінці кожного семестру проводяться відкриті заняття з хореографії, ритміки і акробатики для батьків і учнів, по теоретичним предметам – заліки.

З кожним семестром ускладнюються комбінації, вивчаються нові елементи класичного екзерсису та народного танцю, виконуються етюди, які стають закінченими постановками. Найкращі входять до репертуару ансамблю та залишаються в колективі багато років.

Пошук
Календар
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2024