Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетверг, 20.02.2020, 18:43

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 554
Ми у Facebook
Ми на YouTobe
Поділитися

«Що повинен знати педагог, який виховує обдаровану дитину»

"Що повинен знати педагог, який   виховує обдаровану дитину"

 

  • У талановитої дитини відразу проявляється спостережливість, зосередженість, посидючість, уміння будь-що йти до поставленої мети, самостійність і незалежність у діяльності.
  • Невмотивований тиск та примус, нав’язування гальмують прояв Природних задатків.
  • Занадто рання спеціалізація та професіоналізація збіднюють особистість. Необхідно гармонійно розвивати сукупність тілесних, душевних і розумових сил, які становитимуть реальну користь у житті, допоможуть вихованцеві посісти гідне місце в суспільстві.
  • Талановитій дитині необхідно надавати не лише свободу для само­діяльності, а й можливість у певних межах обговорювати з дорослими свої наміри. У результаті формується самоповага та здатність критично оцінювати свої здібності та дії.
  • Інтенсивному розвитку природних задатків сприяє ознайомлення з різними видами діяльності. Потрібні для творчості фарби, звуки, форми, рухи талановиті діти знаходять у спілкуванні з природою, яка пробуджує мислення, уяву, творчість. Цікавий матеріал, який можна ви­користати як доповнення до наведених вище порад учителям і батькам, містять сучасні дослідження, проведені відомим психологом А. Баркан із питань виховання обдарованої дитини.
  • Важливо не ігнорувати унікальності дитини, проте й не висловлю­вати надмірних захоплень з приводу її обдарованості, не перетворювати життя дитини на інструмент задоволення батьківських амбіцій.
  • Природна допитливість обдарованих дітей є причиною безлічі за­питань, які вони ставлять дорослим. Особливо складно з такими дітьми в школі, їх намагаються порівняти з іншими, підігнати під зручний, звичайний стандарт слухняного учня. Ось чому так часто ті, кого в дитинстві називають вундеркіндами, з віком стають звичайними праг­матичними людьми, які нічого оригінального, нового не створюють, а їхні досягнення не відповідають рівню їхніх здібностей.
  • Необхідно створити всі умови для розвитку таланту, проте не нав’язувати дитині своїх захоплень та інтересів, не культивува­ти необхідності за будь-що досягти неперевершених результатів, не перевантажувати, не змушувати постійно займатися улюбленою справою, бо це може відбити бажання займатися улюбленим за­няттям, стати причиною неврозу або розвинути в дитині пихатість та претензійність.
  • Намагатися зменшити надмірну вразливість обдарованої дитини, вчити її гідно програвати і не сприймати невдачу як трагедію, керувати емоціями, робити все, аби дитина не мала заниженої самооцінки і вод­ночас не виставляла свою обдарованість нацоказ.
  • Допомагати дитині налагоджувати відносини з дорослими і дітьми.
  • Якомога більше приділяти уваги фізичній активності дитини.
Пошук
Календар
«  Февраль 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2020