“Народний художній колектив” Ансамбль народного танцю “Джерельце”

Маковець Людмила Серафимівна(Художній керівник: Заслужений працівник культури України, кавалер ордену Княгині Ольги ІІІ ступеня )

Трет’як Яна Сергіївна

Дейнека Олексій Володимирович

«Народний художній колектив» ансамбль народного танцю «Джерельце»  вже більше 50 років збирає обдарованих дітей. За роки існування ансамбль має велику творчу біографію і вагомі здобутки. «Джерельце» лауреат та дипломант Міжнародних, Всеукраїнських, обласних фестивалів та конкурсів, учасник міжнародних фестивалів народного танцю в Румунії, Сербії, Австрії, Фінляндії, Швеції, Польщі, двічі в Греції, двічі в Угорщині, багаторазово в Болгарії, а також в Україні та Туреччині. 

Танець – це сукупність виражальних і організованих рухів, що підпорядковані загальному ритму, які втілені у завершену художню форму.  

Народний танець – це звичаї, обряди, традиції українського народу, форма вираження почуттів через рух тіла за допомогою народної музики. Танець вчить дітей красі і виразності рухів, розвиває фізичні здібності: витривалість, спритність, сміливість, а також акторські здібності.

Заняття в хореографічному колективі «Джерельце» проводяться за відповідною навчальною програмою, яка допомагає творчо враховувати конкретні умови, інтереси й запити дітей, їхню фізичну підготовку. Заняття з дітьми в колективі обов’язково складаються з навчальної підготовки, вивчання і виконання танців, ознайомлення з розвитком танцювального мистецтва.

Метою хореографічного мистецтва є оволодіння загально-естетичною і танцювальною культурою, розвиток танцювальних і музичних здібностей вихованців, що допомагає більш глибокому й тонкому сприйняттю професійного хореографічного мистецтва.

Заняття в танцювальному колективі допомагають розвинути у дітей естетичний та художній смак, чутливість до прекрасного, інтерес до народного мистецтва, творчі здібності, мислення та фантазію.

Основні завдання, які стоять перед вихованцями колективу:

        ознайомлення з основними термінами, поняттями народного танцю як одного із видів хореографії, спеціальними та загально навчальними вміннями і навичками виконання складних трюків та танцювальних елементів танців народів світу;

        формування естетичної культури, моральних якостей творчої еліти нашої держави;

        виховування любові до народного мистецтва нашої держави та країн світу, культури праці, патріотизму, духовності та моральних якостей, пошани до народних традицій;

        розвиток творчих здібностей, мислення, пам’яті, художнього смаку, творчої уяви, координації рухів, дрібної моторики;

        сприяння самореалізації вихованців в соціумі засобами мистецтва та їх професійному самовизначенню, здійснення допрофесійної підготовки вихованців для подальшого навчання за фахом у вищих навчальних закладах.

Педагогами колективу застосовуються інтерактивні методи навчання та особистісно орієнтований підхід. Різноманітні методи й методичні прийоми як традиційні – бесіда, розповідь, гра, коментар, організація засобів наочного навчання, організація сприймання оцінної діяльності вихованців, спостереження так і інноваційні: порівняльний аналіз, моделювання кінцевого очікуваного результату, дискусія, колективна творча діяльність, мозковий штурм, а також технології розвиваючого навчання: співробітництва, розв’язання творчих завдань, організації колективних творчих справ, проблемного навчання: проєктної технології, соціально-педагогічні технології: соціального проєктування, організації учнівського самоврядування, профілактичної соціально-педагогічної діяльності допомагають досягти поставлених цілей.

Матеріал на заняттях викладається за принципом наступності від простого до складного, від елементарних вправ до складних постановок, єдність виховання й навчання.

Під час освітнього процесу вихованці ознайомлюються з мистецькими хореографічними творами, переглядають відео різних видів і жанрів хореографічного мистецтва, сприймають та оцінюють твори хореографічного мистецтва, відвідують екскурсії, концерти, балети, театри, музеї.

За структурою заняття з хореографії мають комбінований характер, але відрізняються відповідно до певної теми або типу. На заняттях використовуються дидактичні матеріали: плакати, листівки із зображенням хореографічних малюнків, фотографії концертних номерів минулих років, відеоматеріали.

Народний танець є засобом патріотичного, естетичного, культурного розвитку особистості, а також його культуротворчого аспекту, спрямованого на формування базової культури майбутнього громадянина. Тому в процесі навчання хореографічного мистецтва українського народу зосереджується увага на особистості дитини як найбільшій цінності, враховуються її потенційні можливості.

Педагогічними умовами для проведення онлайн-навчання з хореографії можна вважати: мотивацію дитини на успішне навчання та досягнення результатів, застосування зручної платформи для онлайн-навчання; удосконалення змісту програми відповідно до умов навчання; пошук нестандартних форм викладання та засвоєння навчальної інформації, креативність та систематичне вдосконалення професійної майстерності педагога-хореографа, залучення вихованців до створення цікавих творчих проєктів з їх подальшим висвітленням у мережі Інтернет.

Поліпшенню роботи хореографічного колективу сприяє залучання до неї батьківського комітету. Виготовлення реквізиту, ремонт, а часом і виготовлення костюмів – далеко не повний перелік справ, у яких можуть брати участь батьки гуртківців.

Новини гуртків Інформація
Останні новини від вихователів наших гуртків.
Переглянути всі
Останні новини
Контактна інформація
Можете вийти на звязок з нами за наступними контактними даними.
  • вул. Свободи, 18, Шостка, Сумська область, 41100
  • +38(050)383 89 35
  • cev@shostka.in