Читати всі новини нашого закладу:
Маковець Людмила Серафимівна, (Художній керівник: Заслужений працівник культури України, кавалер ордену Княгині Ольги ІІІ ступеня )
Трет’як Яна Сергіївна
Дейнека Олексій Володимирович
«Народний художній колектив»
ансамбль народного танцю «Джерельце» вже більше 50 років збирає обдарованих дітей. За роки
існування ансамбль має велику творчу біографію і вагомі здобутки. «Джерельце» – лауреат та дипломант Міжнародних, Всеукраїнських, обласних фестивалів та конкурсів, учасник міжнародних фестивалів
народного танцю в Румунії, Сербії, Австрії, Фінляндії, Швеції, Польщі, двічі в Греції, двічі в Угорщині, багаторазово в Болгарії, а також в Україні та Туреччині.
Танець –
це сукупність виражальних і організованих рухів, що підпорядковані загальному
ритму, які втілені у завершену художню форму.
Народний
танець – це звичаї, обряди, традиції українського народу, форма вираження
почуттів через рух тіла за допомогою народної музики. Танець вчить дітей красі
і виразності рухів, розвиває фізичні здібності: витривалість, спритність,
сміливість, а також акторські здібності.
Заняття в хореографічному колективі
«Джерельце» проводяться за відповідною навчальною
програмою, яка допомагає творчо враховувати конкретні умови, інтереси й запити
дітей, їхню фізичну підготовку. Заняття
з дітьми в колективі обов’язково складаються з навчальної підготовки, вивчання
і виконання танців, ознайомлення з розвитком танцювального мистецтва.
Метою
хореографічного мистецтва є оволодіння загально-естетичною і танцювальною
культурою, розвиток танцювальних і музичних здібностей вихованців, що допомагає
більш глибокому й тонкому сприйняттю професійного хореографічного мистецтва.
Заняття
в танцювальному колективі допомагають розвинути у дітей естетичний та художній
смак, чутливість до прекрасного, інтерес до народного мистецтва, творчі
здібності, мислення та фантазію.
Основні
завдання, які стоять перед вихованцями колективу:
–
ознайомлення з основними термінами, поняттями народного танцю як одного із
видів хореографії, спеціальними та загально навчальними вміннями і навичками
виконання складних трюків та танцювальних елементів танців народів світу;
–
формування естетичної культури, моральних якостей творчої еліти нашої
держави;
–
виховування любові до народного мистецтва нашої держави та країн світу,
культури праці, патріотизму, духовності та моральних якостей, пошани до
народних традицій;
–
розвиток творчих здібностей, мислення, пам’яті, художнього смаку, творчої
уяви, координації рухів, дрібної моторики;
–
сприяння самореалізації вихованців в соціумі засобами мистецтва та їх
професійному самовизначенню, здійснення допрофесійної підготовки вихованців для
подальшого навчання за фахом у вищих навчальних закладах.
Педагогами
колективу застосовуються інтерактивні методи навчання та особистісно
орієнтований підхід. Різноманітні методи й методичні прийоми як традиційні –
бесіда, розповідь, гра, коментар, організація засобів наочного навчання,
організація сприймання оцінної діяльності вихованців, спостереження так і
інноваційні: порівняльний аналіз, моделювання кінцевого очікуваного результату,
дискусія, колективна творча діяльність, мозковий штурм, а також технології
розвиваючого навчання: співробітництва, розв’язання творчих завдань,
організації колективних творчих справ, проблемного навчання: проєктної
технології, соціально-педагогічні технології: соціального проєктування,
організації учнівського самоврядування, профілактичної соціально-педагогічної
діяльності допомагають досягти поставлених цілей.
Матеріал
на заняттях викладається за принципом наступності від простого до складного,
від елементарних вправ до складних постановок, єдність виховання й навчання.
Під час
освітнього процесу вихованці ознайомлюються з мистецькими хореографічними
творами, переглядають відео різних видів і жанрів хореографічного мистецтва,
сприймають та оцінюють твори хореографічного мистецтва, відвідують екскурсії,
концерти, балети, театри, музеї.
За
структурою заняття з хореографії мають комбінований характер, але відрізняються
відповідно до певної теми або типу. На заняттях використовуються дидактичні
матеріали: плакати, листівки із зображенням хореографічних малюнків, фотографії
концертних номерів минулих років, відеоматеріали.
Народний
танець є засобом патріотичного, естетичного, культурного розвитку особистості,
а також його культуротворчого аспекту, спрямованого на формування базової
культури майбутнього громадянина. Тому в процесі навчання хореографічного
мистецтва українського народу зосереджується увага на особистості дитини як
найбільшій цінності, враховуються її потенційні можливості.
Педагогічними
умовами для проведення онлайн-навчання з хореографії можна вважати: мотивацію
дитини на успішне навчання та досягнення результатів, застосування зручної
платформи для онлайн-навчання; удосконалення змісту програми відповідно до умов
навчання; пошук нестандартних форм викладання та засвоєння навчальної
інформації, креативність та систематичне вдосконалення професійної майстерності
педагога-хореографа, залучення вихованців до створення цікавих творчих проєктів
з їх подальшим висвітленням у мережі Інтернет.
Поліпшенню роботи хореографічного колективу сприяє залучання до неї батьківського комітету. Виготовлення реквізиту, ремонт, а часом і виготовлення костюмів – далеко не повний перелік справ, у яких можуть брати участь батьки гуртківців.
Розроблено Веб-студією “Sigma”
© 2024 Центр естетичного виховання