Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонедельник, 14.10.2024, 15:47

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 609
Онлайн реєстрація
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися

Про Центр

 

 
Шосткинський міський Центр естетичного виховання був створений в 1992 році на базі Палацу піонерів та школярів в результаті реформування системи позашкільної освіти міста. 
                                                                                                                                                            
ЦЕВ - багатопрофільний заклад позашкільної освіти, основним напрямком діяльності якого є художньо-естетичний, що передбачає залучення вихованців, учнів і слухачів до активної діяльності з вивчення вітчизняної і світової культури і мистецтва, оволодіння практичними уміннями та навичками у різних видах мистецтва, організацію їх змістовного дозвілля. Згідно структури ЦЕВ педагогічний колектив організовує навчально-виховний процес за декоративно-ужитковим напрямком, музично-художнім, соціо-гуманітарним, НТУ МАН, школи раннього розвитку дитини «Джерельце». 
Головними завданнями Центру естетичного виховання є: 
  • реалізація державної політики в сфері позашкільної освіти засобами культури і мистецтва; 
  • надання методичної допомоги навчальним закладам системи загальної середньої освіти з питань упровадження форм і методів художньо-естетичної роботи з учнівською молоддю в практику навчально-виховної діяльності; 
  • створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб дитини та підлітків у позашкільній освіті, організації їх оздоровлення, дозвілля і відпочинку; 
  • виявлення, розвиток і підтримка юних талантів і обдарувань, стимулювання творчого самовдосконалення дітей і юнацтва, розвиток дослідницької діяльності вихованців, учнів і слухачів у різних видах мистецтв; 
  • формування у дітей та юнацтва національної свідомості, активної громадянської позиції, прагнення до здорового способу життя; 
  • задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до особистих інтересів і здібностей; 
  • просвітницька діяльність. 
В Центрі естетичного виховання працює 39 педагогічних працівників, з них: 5 мають незакінчену вищу освіту, 34 педагоги мають вищу педагогічну освіту, з них: 5 педагогів мають освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр»: Кисельов В.П., Ющенко Н.І., Кисельов В.В., Трет’як Я.С., Барсукова М.А., Люліна Л.А.  З 39 педагогів:  2 заслужених працівника культури (Маковець Л.С., Стегайло Т.А.), 3 заслужені діячі естрадного мистецтва (Легейда І.Ф., Стегайло Т.А., Кисельов В.П.), 1 заслужений діяч мистецтв (Домащенко І.В.),  1- кавалер ордена княгині Ольги ІІІ ступеню (Маковець Л.С.),  2 заслужені працівника освіти (Тихоновська В.Г., Тихоновський В.К.), 2 члена Спілки народних майстрів України (Романцов С.В., Симоненко Н.М.), 6 відмінників освіти України (Легейда І.Ф., Паніматченко І.В., Стегайло Т.А., Романцов С.В., Тихоновська В.Г., Тихоновський В.К.), 2 керівника гуртка-методист (Романцов С.В., Ашмарина Л.В.).
Актуальним напрямом роботи Центру естетичного виховання залишається пошук, розвиток і підтримка обдарованої учнівської молоді, формування майбутньої наукової та професійної еліти країни. Відтак зростає потреба в допрофесійній профільній роботі та вдосконаленні координації роботи наукових товариств учнів. 
Важливим елементом у діяльності ЦЕВ є співпраця з батьками, залучення їх до організації навчально-виховної та дозвілевої роботи з дітьми. 
Пріоритетні напрями діяльності Центру естетичного виховання: 
  • модернізація змісту позашкільної освіти, забезпечення якості надання освітніх послуг шляхом впровадження сучасних організаційно-педагогічних технологій; 
  • створення ефективної системи моніторингу якості і результативності навчально-виховної, організаційно-масової, інформаційно-методичної діяльності закладу; 
  • забезпечення максимального охоплення дітей та учнівської молоді шляхом розширення мережі і профілів гуртків і творчих об'єднань, запровадження клубних форм роботи, студій з метою забезпечення права дітей і підлітків на здобуття якісної позашкільної освіти; 
  • зміцнення матеріально-технічної бази закладу шляхом поліпшення ресурсного забезпечення, комп’ютеризації за рахунок збільшення позабюджетних надходжень; 
  • вивчення та впровадження кращого досвіду роботи педагогічних колективів щодо оптимізації навчально-виховної роботи з дітьми в позаурочний час; 
  • розроблення новітніх методик науково-дослідницької роботи з обдарованою учнівською молоддю; 
  • забезпечення доступності освітніх послуг для дітей вразливих категорій і дітей з особливими потребами;
  • налагодження партнерських зв’язків з державними закладами і громадськими організаціями в реалізації освітніх програм і проектів.

 

З  метою подальшого вдосконалення і підвищення ефективності освітнього процесу визначено  завдання на 2021-2022 навчальний рік:

  • організація освітнього процесу в навчальних закладах на компетентнісно орієнтованих засадах з використанням сучасних освітніх технологій, зосередження уваги на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації вихованців закладу;
  • вибір закладом освіти освітньої програми, формування безпечного освітнього середовища для забезпечення  навчальних потреб дітей;
  • побудова пізнавального процесу, спрямованого на створення індивідуальної траєкторії розвитку кожної особистості;
  • створення умов для особистісно-орієнтованого навчання, ефективної індивідуалізації й диференціації навчального процесу, організації проектно- дослідницької діяльності дітей, розвитку їх самостійності;
  • спрямування діяльності психологічної служби на сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу , організацію такого соціально-психологічного супроводу освітнього процесу, за якого всі його учасники: вихованці, учні, педагогічні працівники зможуть якісно й по-новому розкрити свій освітній потенціал;
  • формування в учнів системи загальнолюдських цінностей-морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), виховання у здобувачів освіти відповідальності за себе, за добробут нашої країни;
  • забезпечення безпечних та нешкідливих умов здобуття освіти, формування у дітей здорового способу життя;
  • удосконалення   системи  роботи з обдарованими учнями у позашкільних закладах міста;
  • підвищення якості позашкільної освіти шляхом вивчення потреб дітей і розробки стратегії розвитку послуг, оновлення програм та розширення напрямів гуртків, в тому числі заміни непотрібних традиційних напрямів сучасними.

Умови вступу до гуртків Центру естетичного виховання Шосткинської міської ради

Шановні батьки (особи, що їх замінюють),  набір дітей до гуртків ЦЕВ розпочинається щорічно з 01.09.

Для вступу до гуртка Центру естетичного виховання необхідно:

  • подати заяву про вступ;
  • надати копію свідоцтва про народження дитини;
  • довідку про стан здоров'я дитини  

Прийом дітей до будь-яких гуртків проводиться на безконкурсній основі.

Навчання проводиться безкоштовно. Мова освітнього процесу - українська.

 

Пошук
Календар
«  Октябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2024