|
Про Центр
Шосткинський міський Центр естетичного виховання був створений в 1992 році на базі Палацу піонерів та школярів в результаті реформування системи позашкільної освіти міста.
ЦЕВ - багатопрофільний заклад позашкільної освіти, основним напрямком діяльності якого є художньо-естетичний, що передбачає залучення вихованців, учнів і слухачів до активної діяльності з вивчення вітчизняної і світової культури і мистецтва, оволодіння практичними уміннями та навичками у різних видах мистецтва, організацію їх змістовного дозвілля. Згідно структури ЦЕВ педагогічний колектив організовує навчально-виховний процес за декоративно-ужитковим напрямком, музично-художнім, соціо-гуманітарним, НТУ МАН, школи раннього розвитку дитини «Джерельце».
Головними завданнями Центру естетичного виховання є:
- реалізація державної політики в сфері позашкільної освіти засобами культури і мистецтва;
- надання методичної допомоги навчальним закладам системи загальної середньої освіти з питань упровадження форм і методів художньо-естетичної роботи з учнівською молоддю в практику навчально-виховної діяльності;
- створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб дитини та підлітків у позашкільній освіті, організації їх оздоровлення, дозвілля і відпочинку;
- виявлення, розвиток і підтримка юних талантів і обдарувань, стимулювання творчого самовдосконалення дітей і юнацтва, розвиток дослідницької діяльності вихованців, учнів і слухачів у різних видах мистецтв;
- формування у дітей та юнацтва національної свідомості, активної громадянської позиції, прагнення до здорового способу життя;
- задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до особистих інтересів і здібностей;
- просвітницька діяльність.
В Центрі естетичного виховання працює 39 педагогічних працівників, з них: 5 мають незакінчену вищу освіту, 34 педагоги мають вищу педагогічну освіту, з них: 5 педагогів мають освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр»: Кисельов В.П., Ющенко Н.І., Кисельов В.В., Трет’як Я.С., Барсукова М.А., Люліна Л.А. З 39 педагогів: 2 заслужених працівника культури (Маковець Л.С., Стегайло Т.А.), 3 заслужені діячі естрадного мистецтва (Легейда І.Ф., Стегайло Т.А., Кисельов В.П.), 1 заслужений діяч мистецтв (Домащенко І.В.), 1- кавалер ордена княгині Ольги ІІІ ступеню (Маковець Л.С.), 2 заслужені працівника освіти (Тихоновська В.Г., Тихоновський В.К.), 2 члена Спілки народних майстрів України (Романцов С.В., Симоненко Н.М.), 6 відмінників освіти України (Легейда І.Ф., Паніматченко І.В., Стегайло Т.А., Романцов С.В., Тихоновська В.Г., Тихоновський В.К.), 2 керівника гуртка-методист (Романцов С.В., Ашмарина Л.В.).
Актуальним напрямом роботи Центру естетичного виховання залишається пошук, розвиток і підтримка обдарованої учнівської молоді, формування майбутньої наукової та професійної еліти країни. Відтак зростає потреба в допрофесійній профільній роботі та вдосконаленні координації роботи наукових товариств учнів.
Важливим елементом у діяльності ЦЕВ є співпраця з батьками, залучення їх до організації навчально-виховної та дозвілевої роботи з дітьми.
Пріоритетні напрями діяльності Центру естетичного виховання:
- модернізація змісту позашкільної освіти, забезпечення якості надання освітніх послуг шляхом впровадження сучасних організаційно-педагогічних технологій;
- створення ефективної системи моніторингу якості і результативності навчально-виховної, організаційно-масової, інформаційно-методичної діяльності закладу;
- забезпечення максимального охоплення дітей та учнівської молоді шляхом розширення мережі і профілів гуртків і творчих об'єднань, запровадження клубних форм роботи, студій з метою забезпечення права дітей і підлітків на здобуття якісної позашкільної освіти;
- зміцнення матеріально-технічної бази закладу шляхом поліпшення ресурсного забезпечення, комп’ютеризації за рахунок збільшення позабюджетних надходжень;
- вивчення та впровадження кращого досвіду роботи педагогічних колективів щодо оптимізації навчально-виховної роботи з дітьми в позаурочний час;
- розроблення новітніх методик науково-дослідницької роботи з обдарованою учнівською молоддю;
- забезпечення доступності освітніх послуг для дітей вразливих категорій і дітей з особливими потребами;
- налагодження партнерських зв’язків з державними закладами і громадськими організаціями в реалізації освітніх програм і проектів.
З метою подальшого вдосконалення і підвищення ефективності освітнього процесу визначено завдання на 2021-2022 навчальний рік:
- організація освітнього процесу в навчальних закладах на компетентнісно орієнтованих засадах з використанням сучасних освітніх технологій, зосередження уваги на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації вихованців закладу;
- вибір закладом освіти освітньої програми, формування безпечного освітнього середовища для забезпечення навчальних потреб дітей;
- побудова пізнавального процесу, спрямованого на створення індивідуальної траєкторії розвитку кожної особистості;
- створення умов для особистісно-орієнтованого навчання, ефективної індивідуалізації й диференціації навчального процесу, організації проектно- дослідницької діяльності дітей, розвитку їх самостійності;
- спрямування діяльності психологічної служби на сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу , організацію такого соціально-психологічного супроводу освітнього процесу, за якого всі його учасники: вихованці, учні, педагогічні працівники зможуть якісно й по-новому розкрити свій освітній потенціал;
- формування в учнів системи загальнолюдських цінностей-морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), виховання у здобувачів освіти відповідальності за себе, за добробут нашої країни;
- забезпечення безпечних та нешкідливих умов здобуття освіти, формування у дітей здорового способу життя;
- удосконалення системи роботи з обдарованими учнями у позашкільних закладах міста;
- підвищення якості позашкільної освіти шляхом вивчення потреб дітей і розробки стратегії розвитку послуг, оновлення програм та розширення напрямів гуртків, в тому числі заміни непотрібних традиційних напрямів сучасними.
Умови вступу до гуртків Центру естетичного виховання Шосткинської міської ради
Шановні батьки (особи, що їх замінюють), набір дітей до гуртків ЦЕВ розпочинається щорічно з 01.09.
Для вступу до гуртка Центру естетичного виховання необхідно:
- подати заяву про вступ;
- надати копію свідоцтва про народження дитини;
- довідку про стан здоров'я дитини
Прийом дітей до будь-яких гуртків проводиться на безконкурсній основі.
Навчання проводиться безкоштовно. Мова освітнього процесу - українська.
|
Календар |
---|
« Октябрь 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|