Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВоскресенье, 23.06.2024, 17:04

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 607
Онлайн реєстрація
Ми у Facebook
Ми в Instagram
Ми на YouTobe
Поділитися

ЗАСТОСУВАННЯ STEAM - STREAM ТЕХНОЛОГІЙ В ГУРТКАХ ТА ХУДОЖНІХ КОЛЕКТИВАХ ЦЕВ

STEAM - акронім слів природничі науки, технологія, інженерінг (технічні науки), мистецтво, математика.

STREAM - акронім слів природничі науки, технологія, читання + письмо, інженерінг (технічні науки), мистецтво, математика.

STEАM - це  інструмент, який дає можливість кожній особистості зробити перший крок до розуміння комплексності навколишнього світу, усвідомлення багаторівневих зв’язків між різними аспектами життя.

STEАM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.

Головні вимоги до організації педагогічного процесу в творчих колективах:

- організаторська і консультативна діяльність педагога,

 - активна самостійна робота вихованців та учнів,

- інноваційні інтерактивні методи навчання, які включають ситуативні й проектні завдання та самоосвіту учнів,

- застосування колективних, індивідуальних й групових форм організації навчальної діяльності.

Дотримання логіки доказів, висунення гіпотез, їх аналіз, пошук шляхів розв’язання поставленої проблеми, підтвердження аргументами  передбачає проблемне навчання.

Головні завдання педагогів:

  • сприяти розвитку у вихованців креативного підходу, інтересу до всебічного сприйняття предмету навчання, критичного мислення.
  • привчати вихованців навичкам роботи до отримання нових знань,
  • стимулювати у них бажання займатися  самоосвітою, зрозуміти й полюбити сам процес навчання.

Важлива роль відводиться  методу проектів як прогресивної освітньої технології сучасності.

Інтерактивні методи здатні забезпечити безпосереднє спілкування учасників проекту під час дослідження, що сприяє формуванню комунікативної компетентності, яка передбачає організацію спільної роботи, налагодження контактів задля розв’язування навчальних завдань і взаємонавчання, актуалізацію досвіду безконфліктних відносин.

Вихованці під час занять:

- вчаться логічно-образно й творчо мислити,

- розвивають пізнавальний інтерес,

- розвивають комунікативні навички почуття емпатії  (співпереживання) - розуміння     відносин, почуттів, психічних станів іншої особи в формі співпереживання) та рефлексії (самоаналіз  знань і вчинків, їх значень),

- формують етичні норми та навички культури поведінки, самоконтролю й саморегуляції поведінки,

- вчаться навичкам спілкування й взаємодії з однолітками.

 

STEАM - освіта на заняттях з фольклорного мистецтва 

  • мистецтво: комплексне вивчення матеріалів з історії виникнення та поширення народних свят та обрядів в нашому регіоні відповідно до пори року,національні костюми. Мотиви візерунків різних регіонів, їх відмінності,

символіка рухів танців  під спів народних пісень різних регіонів, музичний супровід співу різними інструментами,

  • біологія: постановка голосу вихованців, спів акапельно та в музичному супроводі,
  • проектна діяльність: самостійне створення вихованцями музичних сюжетних постановок  на задану тему або за власним бажанням та уявою, розробка дизайнерських проектів оформлення сцени для виступів колективу,оформлення сюжетних музичних номерів,
  • знати  відомих  співаків України і країн світу та їх внесок у популяризації цього виду мистецтва, знайомство з професіями які належать до  STEАM – освіти, допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

 

 STEАM – освіта  на заняттях з образотворчого мистецтва

  • мистецтво: малювання різними техніками та фарбами за власним бажанням та уявою ,
  • природничі науки: вивчення будови рослин,дерев, комах, пташок, застосування набутих знань у малюванні та дизайнерських проектах,
  • дизайнерська технологія та індустріальна естетика: оригінальне початкове проектування будинків, дитячих майданчиків, прикрас міста до свят, розробка  дизайнерських  проектів оформлення звітних виставок колективу,
  • проектна діяльність: створення вихованцями малюнків «Техно-фантазери», заняття-дослідження «Як створити фарбу?  (хна,буряк,сажа))
  • знати відомих художників України і країн світу, їх життєвий творчий шлях, знайомство з професіями які належать до  STEАM – освіти,  допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

 

STEАM- освіта  на заняттях з хореографії

-       мистецтво:  історію виникнення того чи іншого танцю,  географія його розповсюдження,  його основні рухи, відмінності костюмів,

  -      природничі науки: матеріал для пошиву костюмів, побудова рослинних та геометричних мотивів  візерунків різних регіонів України та країн світу,

  -        біологія:  вплив занять танцями  на фізичний розвиток дитини , формування організму як на фізичному, так і на інтелектуальному рівні: правильної постави, гармонійного розвитку мускулатури,

 -        проектна діяльність:самостійне створення вихованцями  постановок хореографічних етюдів на задану тему або за власним бажанням та уявою, оформлення сюжетних танцювальних номерів, розробка дизайнерських проектів оформлення сцени для виступів колективу,

-       знати відомих танцюристів України і країн світу та їх внесок у популяризації цього виду мистецтва,знайомство з професіями які належать до  STEАM – освіти, допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

 

      STEАM- освіта на заняттях з вокалу

-       мистецтво: розробка оригінальних костюмів для концертної діяльності, мотиви орнаментів, знайомство з музичними творами видатних композиторів та музикантів України та країн світу, їх творчий шлях,                                                      -        біологія:  вплив занять з вокалу  на фізичний розвиток дитини :постановка голосу,                                                                                                                                   -       проектна діяльність: дизайнерське та музичне оформлення сцени для музичних номерів та  театральних вистав, написання простих музичних творів для колективу, застосування електронних музичних інструментів  для створення музичних творів, -       знати відомих  вокалістів України та країн світу, їх внесок у розвиток та популяризацію цього виду мистецтва, знайомство з професіями які належать до  STEАM – освіти,  допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

      STEАM – освіта  на заняттях з акробатики

-       мистецтво: розвиток системного, просторового і логічного мислення, уяви, фантазії при виконанні акробатичних елементів, формування навичок спілкування з питань поєднання мистецтва  та акробатики, здорового способу життя,                                                                                                                                                                     -      біологія, спорт: визначити вплив занять акробатикою на фізичний стан дитини,  навчати  техніці виконання акробатичних елементів, розвивати  фізичні якості:  гнучкість, силу, спритність, швидкість, витривалість, координацію рухів, почуття ритму,  сприяти формуванню життєво необхідних навичок здорового способу життя, розвиток умінь застосовувати отриманні знання з акробатики на практиці, 

-      проектна діяльність:   самостійне створення постановок акробатичних  етюдів на задану тему або за власним задумом і уявою, оформлення сюжетних акробатичних номерів ,                                                                                                                      -      знати творчий шлях відомих спортсменів – акробатів України і країн світу  та їх роль у розвитку цього виду спорту, знайомство з професіями які належать до  STEАM – освіти,  допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

      STEАM – освіта  на заняттях з театрального мистецтва

-       мистецтво: надання знань,умінь,навичок з театрального мистецтва, залучення вихованців до різних напрямів художньої діяльності (грати, співати, танцювати, виступати, імпровізувати, приміряти  нові образи, пробувати себе у різних жанрах), розвиток у дітей образного та асоціативного мислення, емоційної виразності, спостережливості та пам’яті, уяви та фантазії, гарної дикції, ритмічності, здатності до виразного руху, пластичності, музичних здібностей,                                                                                                                                              

дизайнерська технологія: розробка та колективне обговорення  ескізів декорацій та костюмів майбутніх вистав,

-      природничі науки: ознайомлення з навколишнім світом: природою, тваринами та птахами які є персонажами  вистав, їх поведінкою та манерою пересуватись,

-       проектна діяльність: самостійно створювати власні театральні міні вистави із життя підлітків, до днів народження,  новорічні привітання,

-     знати відомих артистів України, їх творчий шлях  та  внесок у розвиток театрального мистецтва, знайомство з професіями які належать до STEАM – освіти, допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

       STEАM – освіта на заняттях з декоративно-ужиткового мистецтва

-     мистецтво: мотиви візерунків у вишивці, в’язанні, бісероплетінні різних регіонів України, їх відмінності,

-     дизайнерська технологія: використання навичок роботи з креслярськими інструментами для розробок візерунків майбутніх виробів,

-     знати технологію виготовлення  української народної іграшки різних регіонів, її сакральне значення, алгоритм виготовлення й застосування, відмінності у виготовленні,

-    природничі науки: будова та властивості природного матеріалу соломи, дерева, сухих квітів, способи їх засушування та використання,

-   проектна діяльність: застосування  пластикових пакетів, пляшок, паперу для виготовлення побутових речей, іграшок, новорічних прикрас, лялькового театру,театралізована гра «Фабрика Миколая» по виготовленню  сувенірів, , розробка  дизайнерських  проектів оформлення звітних виставок колективу,

- знайомство з професіями які належать до STEАM – освіти, допрофесійна підготовка вихованців до свідомого вибору професії.

        STREAM – освіта на заняттях  школи «Джерельце».

        STREAM – освіта спрямована  на розвиток особистості дошкільника, його мислення, рефлексії, умінь самоконтролю і самооцінки, взаємоконтролю.

         Завдяки розробленим педагогами авторським інтегрованим навчальним програмам, під час занять ми допомагаємо дітям пізнавати Всесвіт.

         Гурток «Азбука малювання» 

- малюють кольоровими олівцями та фарбами природу навколишнього світу (гра «Веселкова палітра»),

- вирізують витинанки рослинної та зооморфної тематики, наклеюють їх на правильно підібраний фон (гра «Таємниці природи»),

- вивчають геометричні фігури та застосовують їх в малюванні окремих предметів (гра «Маленькі чарівники»),

- малюють по вологому паперу (гра «Світ моїх фантазій»),

- рахують до 10 (гра «Веселі математики»),

- вчаться правильно писати (гра «Цікаві літери»),

- майструють моделі з геометричними фігурами (гра «Веселі будівники»),                                  

- фантазують, зазираючи у майбутнє (гра «Сходинки за обрій»).

         Гурток «Рідна мова та культура»

-        мистецтво: розвивати чуття української мови, увагу до вимови окремих звуків, слів, збагачувати словниковий запас, формувати почуття любові до своєї родини, міста ,рідного краю, уміння слухати й розуміти запропоновані  вірші,прислів’я, казки, грати в українські дитячі ігри,

-        природничі науки, народознавство: знати відмінності пори року, ознайомитися з історією України, знати та пояснювати основні держані символи , ознайомитися з історію українських козаків, знати вірші, колискові, лічилки, загадки, скоромовки, народні ігри,  розповідати про народні свята в різні  пори року.

-         проектна діяльність: створювати прості літературні оповідання за власним бажанням та уявою .

         Гурток «Англійська мова»

  •       мистецтво: розвивати чуття англійської мови, збагачувати словниковий  запас, виховувати сталий інтерес та позитивне ставлення до вивчення іноземної мови як мови міжнародного спілкування, навчати дітей літературної вимові англійських звуків та слів, правильно  відповідати на поставлені запитання, будувати заняття у формі спілкування, застосовуючи  ігри (рухливі, навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові, дидактичні,лінгвістичні); конкурси; вікторини .
  • біологія: прищеплювати елементарні навички самокорекції, самоконтролю та взаємоконтролю мовлення,
  • проектна діяльність: навчати дітей будувати діалогічні та монологічні розповіді про навколишній світ, свою родину, свій край, своє місто, правильно рахувати від 1 до 10, знати геометричні фігури : квадрат, прямокутник, трикутник,  коло, овал  та їх застосування в навколишніх предметах.

         Гурток «Музика»

  • мистецтво: знати музичні інструменти, матеріал з якого вони виготовлені, відмінності  їх звучання,  роль у музичному супроводі, правила користування,
  •  біологія:  вплив занять з вокалу  на фізичний розвиток дитини :постановка голосу,
  • проектна діяльність: вміти програвати нескладні музичні вправи на інструментах за власним бажанням та уявою, виготовляти прості музичні інструменти з вторинної  сировини: пластикових пляшок, паперових стаканів,тарілок тощо,
  • природничі науки: відрізняти пори року, психологічний настрій,відрізняти мінорне й мажорне звучання музичного твору. Асоціації, які  викликає той чи іншій мучний твір.
  • знати відомих композиторів, основні періоди  їх життя, назви відомих творів.

         Гурток «Ритміка»

- мистецтво: формувати позитивні морально – вольові якості: сміливість, наполегливість, критичне мислення, дисциплінованість, відповідальність, самостійність, правильно виконувати ритмічні рухи в одній та двох лініях, створювати квадрат, прямокутник, трикутник, коло, овал  та виконувати ритмічні рухи,                                                                                                                                                        

- природничі науки: розвиток системного, просторового і логічного мислення, уяви, фантазії при виконанні ритмічних вправ-етюдів  під музику, повторюючи рухи тварин, птахів та рослин,                                                                                            

- проектна діяльність: розвиток системного, просторового і логічного мислення, уяви, фантазії, формування умінь, навичок спілкування при виконанні етюдів за власним бажанням та уявою .

Пошук
Календар
«  Июнь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Погода в Шостці
Погода
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі
Наші друзі

Copyright MyCorp © 2024