|
"ВИТИНАНКИ"
Романцов Сергій Васильович,
методист «вищої категорії»,
на даній посаді з 1997 року, освіта – вища,
Глухівський педінститут (1976р.), спеціальність «Вчитель ЗТД»
Система методичної роботи Центру естетичного виховання – це структурно впорядкована та організована відповідно до пріоритетів, планів, програм закладу методична робота педагогічного колективу. Компоненти означеної системи визначаються функціями та напрямами навчально-виховної роботи закладу.
Ключовими факторами, що визначають особливості системи методичної роботи є:
- соціальний попит на позашкільну освіту, відповідно до якого визначаються напрями навчально-виховної роботи;
- матеріально-технічна база, від стану якої залежить вся робота закладу;
- інформаційно-методична взаємодія з державними та обласними закладами позашкільної освіти, що створює інформаційну та інструктивно-методичну базу, визначає плани проведення методико-педагогічних заходів, а також масових заходів для дітей та учнівської молоді;
- підготовленість педагогічного колективу до роботи в сучасних умовах, його інноваційність та креативність.
Метою створення означених систем є забезпечення методичного супроводу всіх напрямів і видів освітньої діяльності позашкільного закладу.
Основними напрямами методичної роботи є:
- звітно-методичний – це складання довідок про роботу, звітів, аналітичних матеріалів тощо;
- методико-технологічний – це підготовка програм, проектів, різних видів методичних матеріалів;
- навчально-методичний, що включає лекційну та консультаційну роботу, організацію самоосвітньої діяльності педагогів;
- узагальнення досвіду, що включає роботу з вивчення, узагальнення та популяризації перспективного педагогічного досвіду;
- науково-методичний – робота колективу над науково-методичними проблемами, друк проблемних статей у фахових виданнях, проведення педагогічних досліджень, організація науково-експериментальних майданчиків тощо;
- висвітлення роботи в ЗМІ.
До основних форм організації методичної роботи належать: діяльність методичної ради ЦЕВ, робота творчих груп педагогів, авторські школи, методоб’єднання, індивідуальна професійно-творча діяльність педагогів, система наставництва, самоосвітня діяльність педагога.
Важливою складовою системи методичної роботи закладу є забезпечення участі педагогів у методико-педагогічних заходах різних організаційних рівнів, зокрема в семінарах, практикумах, конференціях, конкурсах педагогічної майстерності тощо.
Очікуваним результатом систематизованої методичної роботи є підвищення креативності педколективу, і, як наслідок, - ефективність навчально-виховної роботи закладу.
|
Календар |
---|
« Сентябрь 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|