СХОДИНКАМИ САМООСВІТИ - ДО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ!
Самоосвіта педагогів — одна з найважливіших форм підвищення їх кваліфікації. Тому завдання керівника закладу освіти — вивчати та розвивати педагогічну майстерність кожного педагога, стимулювати розвиток їх творчого потенціалу, формувати навички самоаналізу, мотивувати проходження курсів підвищення кваліфікації педагога...
«Хто стоїть на місці, той відстає…». А хто не хоче відставати, має рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підніматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного педагога.
Одним з першочергових завдань в навчальному закладі є підвищення професійної кваліфікації і педагогічної майстерності керівників, формування у них готовності до творчого пошуку. В місті створені умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Курсова перепідготовка педпрацівників здійснюється шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. З 15 січня 2018 року розпочато настановну сесію для директорів, заступників, методистів, завідуючих відділами, культорганізаторів позашкільних закладів міста Шостка.
Перша зустріч відбулася з кандидатом педагогічних наук, доцентом, завідуючою кафедри теорії і методики змісту освіти Сєрих Ларисою Володимирівною, яка наголосила про те, що позашкільний навчальний заклад є основною складовою структури позашкільної освіти в Україні. В результаті співпраці було обговорено Концепцію «Нової української школи», основні компетентності професіоналізму сучасного педагога.
У найближчій перспективі затребуваними будуть фахівці, які вміють учитися протягом життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Саме ідеологію змін в освіті простою мовою пояснює Концепція нової української школи.
Очно-дистанційні курси триватимуть протягом січня та лютого 2018 року, по завершенню яких, кожен педагог захистить екзаменаційну письмову роботу та візьме участь у конференції з обміну досвідом.
|